"Őseidnek szent hitéhez, nemzetednek gyökeréhez, testvér, ne légy hűtlen soha!"

2010. december 17., péntek

Versem, hitvallásom


Soha utol nem érsz


Soha utol nem érsz
Ha jössz vas kereszttel
Ősök hű éneke
Soha nem ereszt el

Süvítsetek sípok
Dobbanjatok dobok
Szívem hangján szóltok
Véletek egy vagyok

Soha utol nem érsz
-Keríts ingoványba-
Szarvassá változom
Nem érhetsz nyomába

Süvítsetek sípok
Dobbanjatok dobok
Szívem hangján szóltok
Véletek egy vagyok

Soha utol nem érsz
-Jöjj hegy tetejéig-
Arany Nap-kötélen
Jutok fel az égig

Süvítsetek sípok
Dobbanjatok dobok
Szívem hangján szóltok
Véletek egy vagyok

Soha utol nem érsz
-Jöjj gyors paripával-
Táltos lovam fényes
Égi úton szárnyal

Süvítsetek sípok
Dobbanjatok dobok
Szívem hangján szóltok
Véletek egy vagyok

Soha utol nem érsz
-Keríts föl sziklára-
Sólyommá változom
Nem érhetsz nyomába

Süvítsetek sípok
Dobbanjatok dobok
Szívem hangján szóltok
Véletek egy vagyok


2001.